Skolan

Sitter i skolan och tråkar! Tråååkigt. Om 10 minuter börjar slöjden. Så får vi sluta tidigare. 14.30! :D
Men när jag kommer hem blir det plugg plugg plugg som gäller. Har inte skrivit så mkt på varken svenskan eller engelskan och har inte läst klart engelskan heller. Suuck. ><
Men snart är det helg! :D Therese vill att jag ska hänga med henne upp till Marina (sorry Marina om du får reda på detta via min blogg!! XD) så jag ska fråga mamma. Men jag tror inte att jag kommer få det. Får isf se vad biljetten kostar. Inte 1200 iaf. Då får jag inte!! Har inte råd att betala själv heller!!

Nu läser Emma min blogg. Vi sitter och lyssnar på musik. Vet inte vilken låt.. Jo! Det är ju Queen hör jag nu!! XD

Just det. Nu påminde Emma mig om att jag har matteprov imorgon! ÅÅHHH!! Jag vill inte! ><
Emma bara tjatar på mig om alla läxor hela tiden. Äh, skoja! ;D Jag tjatar på henne!

Nu ska jag iaf gå ner till slöjden. Börjar om 5 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0