Skola igen..

Jag måste vara jävligt övertrött. Har precis skrattat så jag fick tårar i ögonen åt en Bellmanhistoria Flippa berättade!! x'D

Borde plugga matte.. Har diagnos imorgon. Faan då! Hatar matte. Under dagens lektion körde jag ett häftstift genom halva fingret så jag böjade blöda och blödde ner lite av matteboken, men vem bryr sig!?

Mamma har förresten blivit erbjuden 2 nya jobb. Hoppas hon tar det på Nöjesnytt. Det skulle jag gjort. Tänk att få diskutera The Ark på sitt jobb hela dagarna! xD Nej, men seriöst. Det måste ju vara skitkul! :D Träffa kändisar, artister. Kolla på konserter och festivaler. Fan va kul. Fast hon vill ju isf inte va reporter.
Men det är typ mitt drömjobb! :D Backstage ffs! (a)

Kommentarer
jasmin

så häftigt. Då kan du ju hänga med henne :D och ta med mig (a) :P

2007-11-05 @ 20:20:51
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se
jazmin

Hahaha, du vill verkligen inte att jag ska ha det hålet! XD haha. Stomp the yard. Den handla om dans och battle. Jo visst jag kommer nu på en gång! ;P skitbra film tycker jag. Och huvudpersonen är så snygg! Vi ska gifta oss :P skojja. XD

2007-11-05 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0