Sjuk.

 Vad har jag gjort idag? Hmm...

* Lyssnat på Olas sommarprat 3 ggr efter varandra!! XD (och en gång till nu igen! xP)
* Ätit lite lasange, men kastade resten eftersom allt höll på att komma upp igen!! :/
* Skrivit lite på min krönika, men nu gett upp! (Jag kommer aldrig hinna bli klar!!
* Chattat med alla som skolkat (och varit sjuka..) från simningen.
* Sms:at med Therese.
* Läst tidningen och då hittade jag detta...

Anrell om The Arks upptädanade i fotbollsgalan:

"The Ark stod för kvällens pungchock. Var hade Ola Salo hittat sin dress? Där kan man tala om att ge balls ett ansikte. Jag hörde inte ett ord av vad han sjöng eftersom jag bara satt och tittade på hans testiklar. Jag tror den växte i direktsändning"

HAHAHAHAHA! Det är det alla homofoba fotbollsnördar sitter och tittar på!! XD


GRATTIS MATILDA!! :D <33


Kommentarer
jasmin

Du har ändå gjort mycket. Jag har bara gjort inget typ xD Grattis matilda :) fyller år idag? hur mycket?

2007-11-14 @ 16:21:16
Anonym

Proppa i dig maten. Du måste!

2007-11-14 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0