Prao - Dag 8 och 9

Skrev inget igår. Men det som hände igår var väl att först var jag på katalogavdelningen och plastade in skitmånga böcker. Sen kom Stefan och hälsade på!! HAHAHAHAHAHA XD
Sen lunchade jag med Hanna och sen åkte jag Boken kommer-runda med Cesar. Det var nog det roligast eunder praon.
Han var typ överlycklig över att jag kom ihåg honom från dagis. Han satt typ och tjoade över det i 10 min! XD
Men han kom ihåg mig också. Eller jaa.. det måste varit jag. Jätteblont lockigt hår, lugg och jätteblyg. XP
Det var rätt bråttom under rundan, men när vi kom ut i solen och att kollade mig i ögonen så sa han "Har du blåa ögon?!" och sen tog han sig för hjärtat och typ låtsades va helt kär och sa att han var 18 år. Och jag ba "Ehm, okeej? Hade vi inte bråttom?!" XD Han tyckte typ att jag såg ut som en docka och de va lite läskigt för det gör jag inte..
Sen blev han överlycklig att jag lyssande på musik. Haha! Och att jag hade hört vissa av hans favoritlåtar. Light my fire t.ex.
Jupp.. Det var typ bara gamla tanter och gubbar. En tant som bodde på ett ålderdomshem råkade vi gå förbi och rakt in på hennes rum. Hon ba "Neej. Det där är mitt rum!" och Cesar sa att det var boken kommer, men hon verkade inte fatta ett skit. Så jag sa det till henne och då blev hon världens lyckligaste och ba "Men oh, kom in, kom in!! :D". Cesar babblade på som vanligt och hon fattade nog inte så mkt. Sen när vi stack sa hon ''Tack'' till mig och till Cesar sa hon "Tänk yooh" (Thank you^^). XD
Vi var klara en timme tidigare än vi skulle så vi stack och fikade sen! XD
Trevlig dag! :D

Idag har jag bara varit på Barn och Unga hela dagen. Först städa och sen sitta och klistra in klistermärken i 200 böcker. Och sen fick jag lunch lite tidigare och efter lunchen kollade jag på föreläsningen där.
Martin Bengtsson. Verkligen jättebra! Måste nästan läsa den boken. Det var ju han som fick åka och spela i Inter när han var 17 år. Men han mådde sämre och sämre och tillsist försökte han ta sitt liv.
Han kollade på mig typ hela tiden! :/ Säkert bara för att jag var den enda som hade konstiga kläder där. Han hade varit punkare (?) när han var mindre..eller nåt!
Sen fanns det inte så mkt att göra. Chillade i soffan rätt länge medan jag kollade på några killar som satt vid datorn. Dom visade varandra roliga bilder! XD
Sen var det en timme kvar med lite olika saker och sen slutade jag.

Hem. Chatta med Marina och Therese! ^^ Och Jasmin. :D
Snackade lite med mamma i telefon om vad hon ska köpa till mig i Stockholm och sen har jag inte gjort nåt mer.
Jo! Bakat. Ska ta med det imorgon. Smöra lite..

Nu måste jag gå och lägga mig. Sov väldigt lite inatt. Har haft sömnproblem hela denna veckan! :/ Om jag går och lägger mig nu så somnar jag kanske halv 2. Det blir nog bra. God natt!

Kommentarer
Johanna

Cesar från dagis? Det var han jag var skiträdd för. Jag vågade inte hålla honom i handen för att jag var rädd att jag skulle bli svart ._. *skäms*

2007-11-29 @ 23:10:26
URL: http://kramelikram.blogg.se
Marina

HAHAHA XD Vilka roliga praodagar du har xD Jag praoa ju med på biblotek med en kompis och vi kände en som jobba där rätt bra för vi va typ stammisar när hon jobba på skolan xD Vi låna böcker VARJE dag och hade vi inga böcker o låna eller lämna tillbaka så gick vi bara dit för o snacka me henne XD De va kul de (:

2007-11-30 @ 12:25:57
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Tessan

jadu sanna har du en kille på g nu också låter ju bra ju xD vilken dag x) jag skulle ju tycka det var skit kul visst inte sitta och klistra i små böcker men ändå får vara med på så mycket värkar det som :P

2007-11-30 @ 19:14:26
Marina

Paha! Faktiskt inte! XD

ÄLSKAR DiG MED SÖTASTE I VÄRLDEN

2007-12-01 @ 21:32:54
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Paha! Faktiskt inte! XD

ÄLSKAR DiG MED SÖTASTE I VÄRLDEN :*** trippelpuss på näsan ^^

HAHAHAHAH! Men då ä ju det en av dom sakerna jag tänkt göra innan jag dör XD Jag ä inte död nä ja reser med dig hoppas jag iallafall eller du kanske föredrar mig död? XD Jag ska släppa den STOOOORA bomben i morgon vid frukosten XD

JAAAA! *sparar pengar* xD Vi måste gå på massa mycket konserter! Du måste med mig o kolla på Ammotrack ju! :DDD Och kanske några mer xD
WAY OUT WEST Ä REDAN BESTÄMT ATT VI SKA PÅ SÅDESÅ!! :DDDD :*

Aaa, de ä bläigt när man missar o ångrar sig! Bajs på det! X(

Älskooooooo *kärleksflumm* ;D Mahaa :**

2007-12-01 @ 21:34:46
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0