Prao - Dag 7

Okej, nu ska jag lite kort berätta om min dag innan jag ska sova! (:

Försov mig imorse, men det löste sig iaf. På biblioteket städade jag lite bland barnböckerna och sen hjälpte jag Eva i receptionen. Putta in böcker och plockisar. Kul ju!
Sen fick jag lunch som jag spenderade i Stadshallen med en äcklig falafel tsm med Hanna och Sandra.
Efter lunch fick jag stå i receptionen. Fanns inte så mkt att göra där. Plockisar och kräva kunder på pengar! ;D
Dagens knasperson (känns som jag träffar sånna varje dag!! XD) var en tant. Vet inte om hon var handikappad eller bara väääldigt gaggig. Hon hade iaf skitsvårt att prata. Åh, orka med människor som pratar såå långsamt..!
Hon hade iaf tappat bort sina böcker, men nu hittat dom igen. Hennes städerska hade lagt dom under en massa skor!! XD Medan tanten berättade trodde jag att jag skulle flabba ihjäl mig! Fast ingen av dom andra gjorde det! Konstigt!
Sen letade jag lite fler plockisar och då hittade jag en bok där Ark var med och Prayer for the weekend-skivan. Bäst! :D
Ja, sen fick jag ju gå hem.

När jag kom hem ringde jag Boel som en galning samtidigt som jag chattade.
Stressade iväg till henne och hennes mamma skjutsade oss till Grand Prix. Träffade Amanda och Emma. :D
Dom fick hänga med in som mina kompisar! :D
Hm, va hände sen.. Jo! Vi hamnade framför scenen. Dom hade gjort om en del sen jag var där sist.
Lamont kom ut och körde The golden daze en gång. Fan, den går ju inte att hoppa till! XD
Och jag kom typ heeelt i otakt. HAHAHA XD
 Sen körde vi direktsändning typ och det var ju som vanligt. Fast det var mer ös idag. Publiken var ju typ helt "tjoiga" och Foffe kom ut i publiken! :D (Alla som såg det, jag måste ju varit i bild där!!? XD Next to Foffe!!)

Jajja, imorgon är det prao igen. Fast nu är det ju bara 3 dagar kvar. Skönt. Fast jag vill inte tillbaka till skolan. Verkligen inte!

Okej, detta kanske inte blev kort. Men nu ska jag iaf sova! God natt!

Kommentarer
Marina

HAHAHAH Ohyes! Ock jag fick de med på bild!! :DDD XD MOHAHAHAHA! Sen fick ja dig på bild när gonza stog o tjöta också ;D


VARFÖR VARFÖR VARFÖR! vill du inte ha systemkamera? :'OOOO Ä du galen!?
Nintendo Wii heter den! och de ä fan askul. man kan ju spela guitarhero ffs!! xD
Men om man plattar håret sen sprayar och tuperar så håller det bättre! xD
Du har ju sett hur många "egna" filmer jag har och hur många vi har överhuvud taget xD Men ajg vill ha mer! har tröttnat ihjäl mig. kolla på titanic igår XD
Hmm iPhone? det måste den göra!
HAHAH XD Piano o synth? XD Elgitarr ä ju helt annat, så jävla mycvket grymmare! WOHAAAA! X*D
En maffig! en stor jävla bärgsprängare vil, jag har med djup i ljudet och där man kan ha flera skivor i samtidigt osv. en maffig! XD

Klart jag palla det, pallar alltid igenom dina kommentarer ;D :*

2007-11-28 @ 12:30:49
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
jasmin

tihi xD

2007-11-29 @ 09:55:15
Marina

Jag ska väl köpa till alla i familjen typ .. 7 st
+ alla fyra barnen :P Men dom får sen på nyårsafton eftersom dom ä hos sin pappa på julafton så dom behöver jag inte köpa till än MOAHAHAH xD Jag tror knappast 2000 räcker tilld et XD :*

2007-11-29 @ 12:02:13
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0