Prao - Dag 2

Det är bara konstiga människor på biblioteket som är i behov av att prata! XD

Idag har jag varit med om en del saker. Bokhyllor är faktiskt väldigt bra! Då kan man spionera på folk utan att dom märker nåt! XD
Om ni kommer till biblioteket så är det jag som har skyltat där det står "Tonåringar"! :) Bäääst! *peace*

Vad har jag annars gjort idag? Hmm.. började dagen med att kolla på ett föredrag om Kazakstan. Men jag nickade typ till hela tiden! XD Fan va trist det var! 
Sen fick jag vara med på sagostund inne i den garderoben på barnavdelningen. Mys!
Sen stämplade jag böcker (fast egentligen mest på min hand! XD). Och sen var det lunch. Påväg till McD så ser jag att jag har 3 nya sms och 2 av dom är från Jasmin och Emma som säger att dom can't make lunch. Tack så mkt dåå. Stressar tillbaka till bibblan och tar min cykel, cyklar hem, stressar ihop lite snabbmakaroner som jag blandar med ketchup och äter med sked och skyndar sen tillbaka! Trevligt då..! 8-)

 
Jag backar in i en man: Men oj, förlåt. *tittar upp*
Mannen står och gapar: Gud va snygg du är!
Jag ler lite eftersom jag tror att han skojar och skyndar iväg mellan hyllorna eftersom han är lite läskig.
Han följer efter:
Asså det var en komplimang
Jag svarar inte.
Man:
Ha en bra dag!
Jag svarar fortfarande inte.
Man blir lite sårad och arg:
Man brukar säga "detsamma"
Jag, lite tyst: Detsamma!
Så läskigt. Och knasigt. Efter det gömde jag mig en stund!

Det kom en annan kille också:

K: Nämen, en praoelev! Då ska jag fråga dig.. hmm.. Var har ni Charles Dickens? (6)
J: Ehm.. asså jag vet inte..
*Killen skrattar rått*

Vissa människor vill man bara slå på!

Kommentarer
Tessan

Haha det låter väldigt kul där du är :P
Det är faktiskt fult att spionera på folk lilla gumman xD
Hm..konstig snubbe den där manen ;P

2007-11-20 @ 20:12:35
Johanna

HAHAHA. DET MED MANNEN VAR DET ROLIGASTE PÅ LÄNGE XD

2007-11-20 @ 20:40:03
URL: http://kramelikram.blogg.se
Marina

HAHAHAHAH! X'D
Du kan fan inte bli bättre snart! XD
Hahahaha, ser mig dig framför mig när du ser livrädd ut inkrypen i ett hörn med en bok framför ansiktet och du tittar diskret ut för att se om han ä borta men han ä kvar och du skriker lite grann ock försöker gömma dig bakom boken igen tills han går XD HAHAHA

2007-11-20 @ 21:02:07
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0