Prao - Dag 1

Första praodagen avklarad. Bättre än väntat faktiskt. Mycket bättre än väntat!


Somnade vid halv 2 så jag kände ju mig liiite trött när jag gick upp! XD

Först fick jag en liten rundtur av min handledare (som heter Anne och får världens smile när man kommer..!). Fast bara en liten. Eftersom jag är en van besökare!! ;D

Sen var det rast. Då fick man sitta där med en massa tanter och typ diskutera Bonde söker fru (en tant som är 60+ ska inte snacka med en 15-åring om hur Fredrik går och "fnattar sig i rumpan", som hon uttryckte det!! XD) och vilken mat dom lagat i helgen!!

Sen stod jag i receptionen hela förmiddagen. Fanns inte så mkt att göra. Dom flesta var väl på sina jobb. Men jag pratade iaf med en jättetrevlig gubbe som hade tappat bort sitt lånekort för andra eller tredje gången! XD

Sen var det lunch och jag stack hem och åt. Och sen tillbaka och då fick jag åka ut med bokbussen. Åkte till nåt slumställe som låg ut mot ÖT nånstans. Typ krossade rutor och igentejpade brevlådor och sånt skit! Usch..

Men men. Sen åkte vi vidare. Kom en del folk.

Var tillbaka på SB vid halv 4.


Just det! Jag träffade ju Cesar (nej, det är inget A med där!!). Han var ju lätt gladast av alla! :D Så härlig människa!

C: Jag heter Cesar. Vad heter du?

J: Sanna

C: Hej Sanna!

*hissen kommer och han går in*

C: Hej då Sanna!! HEJ DÅ SANNAAA!! :D *vinkar som en glad galning innan dörrarna till hissen stängs*


Såhär ser mitt schema ut imorgon:

8.30 Typ städa på barnavdelningen eller något. Vet inte. Hon jag egentligen ska va med måste på nåt krismöte så jag vet inte vad jag ska göra..

13-16 Humaniora och Samhälle


Tant på bokbussen som letar efter ljudböcker: Hmm.. "Hur du blir en snällare människa". Nej usch, jag är ju för snäll!  :'(

Sen blev hon helt deppig! XD

Just det! Jag har fått en ny mus. (HA-HA alla ni som klagade innan!! Nu har jag skaffat en ny för er skull ju!!)
Fast det finns ju ett problem. Man kan inte högerklicka! XD Eller ja.. det är ett rätt stort problem. Och man kan inte rulla ner!! Och den matchar inte lika bra som den förra! ;D

Nu ska jag snart ner till Gården och jämföra min prao med dom andra. Ser förjävlig ut, men ni får stå ut!
Hej då!


Kommentarer
caroline

Yey, det låter ju som en lyckad dag. :D

2007-11-19 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0