*Pluggar*

*Plugga plugga*

Känner mig lite duktig nu faktiskt. Detta är mina läxor:
- Slöjd
- Svenska - Krönikan
- Engelska - Läsa "The curious incident of the dog in the night-time"  eller va fan den nu heter!! XD
- Engelska - The Accident
- Matteprov!

Jag är klar med slöjden och har skrivit klar Accident på svenska. Nu ska jag bara översätta den, vilket går snabbt. Och läsa engelskan, det gör jag innan jag somnar. Det är ju inga problem med det!

Vad ska jag göra i helgen då..? (måste tänka på nåt kul!)
Ska nog träffa Jasmin. Om jag vågar. Vill ju inte få hennes äckliga sjukdom! ;/
Sen ska jag...hmm. Vet inte. Kanske träffa Matilda. Och just det, gå på Polhems öppethus tror jag också. Fast mina föräldrar vill inte gå med mig! Dom är typ helt övertygade om att jag kommer in på Spyken! xD
Båda var positivt överraskade och nu vill min mamma börja läsa Italienska på Spyken! xD

Liten kille i matkön till Lasse: Vad står det?
Lasse *kollar på min jacka*: Jag vet inte.
Killen: Varför har hon så konstiga kläder?
Lasse: Du får väl fråga henne!
Killen: Nej, det vågar jag inte! Men hälsa henne! *Smiter iväg*
Själv står jag med ryggen emot och ler roat. :D


Kommentarer
jasmin

Hahah xD skrattar åt det med lasse o killen xD

2007-11-15 @ 18:17:30
jasmin

du har ju bäst immunförsvar enligt dig! Du klarar av att träffa mig! ;) inga problem! :D

2007-11-15 @ 18:21:47
Marina

HAHAHAAH, HAHAHAH XD HAHAHAHAHAH!¨*fluuumm!*

Hahah X*

2007-11-15 @ 18:56:35
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0