Matilda sover här.

Nu är klockan rätt mkt. ^^
Men det gör inget för Matilda är här. Då får man vara uppe sent och snacka. Och dricka te! :D

Kollade på film innan. När skitkonstig som hette typ "One missed call" eller nåt!! XD (Jag och Matilda är lite osams om vad den heter! ;D)
Skitdålig. Se inte den!! ><
Typ wannabe Grudge. Hår från taket och nån japantjej eller nåt (så Boel, det är ingen film för dig!! xD)

Nu ska vi dricka lite mer te. Eller jaa.. jag ska dricka lite cola nu.
God natt alla som inte redan sover!! :*


(Jasmin, ska vi ses imrogon? :D)

(Therese, svara på mitt sms!! xD)

Kommentarer
caroline

Håller med. Filmen är riktigt kass.

2007-11-18 @ 22:33:40
Tessan

hm..vilet sms ska jag svara på? xD

2007-11-19 @ 17:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0