Marina imorgon! :D

Nu börjar jag bli nervös.. Ska bli underbart att träffa Marina, men det är lite läskigt också.
Mitt tåg går 09.28 imorgon. Är framme i Nässjö 11.06 och sen går tåget jag ska byta till 11.19. Så jag behöver ju inte stressa. Om jag nu inte villar bort mig som Marina gjorde. xD
På tåget måste jag göra läxor. Fan att jag inte gjort det innan!!
Men samtidigt hade jag ju inte tänk "Hmm, jag kanske bestämmer fredageftermiddag att jag åker till Marina på lördagmorgon" ! xD
Mamma blev väl inte jätteglad när hon fick reda på att det kostar 1200kr, men vem bryr sig?!

Håller iaf på att packa nu. Har ingen liten väska så jag får ta en stor Eosbag. Hennes föräldrar får väl en chock när jag kommer! xD Men men.. det löser sig.

Kommentarer
Marina

De va la inte så farligt att träffa mig inte? Jag va ju inte så farlig, kanske tjötig. men inte farlig xD Om ja ska va ärlig så va ja inte nått nervös för att träffa dig xD Ja vet, konstigt men ja tyckte bara de skulle bli kul x) Mamma tyckte du verkade snäll ^^ haha :*

2007-11-05 @ 12:46:47
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Bianca

Gums! uppkopplad nu? chatta på bloggen? hahaha.

2007-11-05 @ 16:16:10
Marina

Hahaha nae ja va ju inte nervös XD jättekonstigt xD Och du vet, nervositeten blir inte bättre om du e tyst xD om man kan säga så. va glad att du börja snacka sen efter ett litet tag, annars hade de vart jobbigt xD Hahah, ja som du ser så finns de inte så mycke att göra här, iaf inte på helgerna när de inte går några bussar x/ störande! Kommer säkert bli mycke bättre hos dig tror jag :P Här finns inte nått kul alls utom kiosken typ xP elelr kasnke inte de heller men .. ja xD GREJSEMOJS! :*

2007-11-05 @ 17:59:18
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

detta året? då har jag vart på 2 :P inte som dina .. 9? 8? x) :*

2007-11-05 @ 18:05:02
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Nae Allt. Allt är bara fel. nu när skolan har börjat igen så kommer min depptid. kommer inte va glad nån mer dag än lördag ett bra tag frammåt tyvärr "/ :*

2007-11-05 @ 18:06:18
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0