Lunch

Lunch. Fan vilken jobbig dag. Utbrott på morgonen. (Kan jag hjälpa att min cykel är dum?! Nej, så sluta stirra!!)
Matteprov. Kändes som att det gick HUR BRA SOM HELST! Sen kom jag ut och hade typ inte ett enda svar samma som dem andra!! >.<
Engelska. Vad ska man säga..lämnade in världens sämsta historia och sen hade jag inte heller läst klart i boken. (Så jag och Emma satt där bak och hade liiiite svårt att hänga med när de andra diskuterade! XD)
Fick tillbaka våra låtanalyser på svenskan. Jag fick VG+. Fuck!! Så jävla besviken. Var den inte värd MVG- iaf? Jag ska göra om...!
Och nu är det lunch. Stack hem för det var världens äckligast kassler som typ var nån blandning mellan svenskt och engelskt bacon. Usch usch usch..
Fast det är iaf snart helg. Det var jättelängesen det var det. Typ 3 veckor sen! XD


Kommentarer
JASMIN

VG+ det är väl jättebra!? Jag tror jag får VG, men jag vill inte tro för mycket, man blir helt besviken då XD

2007-11-16 @ 11:52:47
Marina

VG+ Och du blir besviken? O: Det ä ju fan skitbra, nu får du sluta tänka negativt XD MVG- Och VG+ Är inte alls långt ifrån varandra och de ä ju skitbra gjort :) BE PROUD! ^_^ Och du vet de där med matten det kanske är 1% chans att du va den som hade rätt o dom andra fel X'D Om du har tur XP :*

2007-11-16 @ 12:10:18
URL: http://unuseless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0