Lördag

Somnade väl vid 4 inatt. Efter att jag bloggade fortsatte vi flumma ett tag. Mest om andras bloggar (så jävla kul när Marina ska dissa andras bloggar! XD) men sen började hennes tangentbord krångla och typ göra egna smileysar och sånt. Så vi gick och la oss! XD

Vaknade sen idag av att Filippa hoppade upp i min säng (okej, kanske inte hoppade upp, hon är ju ingen dvärg, men ni fattar..!) och ville diskutera att Daniel åkte ut igår. (Vilket var jävligt orättvist eftersom han skulle vunnit, men ändå.. man pallar inte snacka om det när man knappt sovit nåt!!)
Fast jag sov lite till efter det. Tills Filippa kom in igen och väckte mig med kinderägg på sängen!! :*

Sen har jag pluggat lite.. ska plugga lite mer imorgon. Tuddles!

Kommentarer
Marina

Jag somna fan 5 XD Kunde inte sova för jag va fortfarande flumm så jag lyssna på massa musik o målade xD
Hahahah, men vaddå? Dom va ju helt jättekonstiga XD Hahahha Mina ÅÄÖ-tangenter bytte symboler med dom abdra tangenterna så det blev smilysar XD Nu låter de som ajg ä helt rubbad i huvet men de ä sant dom gjorde det! XD Sen visade jag dig hur det skulle se ut om jag somnade på tangentbordet XD Hahahha, de va ju sådär lagom kul, iaf för mig XD

Min kompis ä helt förtvivlad att han åkte ut XD Hon snackar inte om nått anant XD
börjar använda massa danielbilder och stuff överallt XD HAHAHAH

Men det va väl snällt av henne? Kinderägg är bäst! XD

:*****

2007-11-24 @ 21:05:02
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0