LAMONT

Idag var jag på Folk å Rock i Malmö och kollade på Lamont! (jaa, okej. Igår då!)

Dom skulle egentligen spela halv 5, enligt deras hemsida, men det blev halv 6 istället. *seegt*
Jag och Amanda stack och handlade ett stor illgrönt papper till skyltar. Stack in i affären bredvid som säljer allt möjligt. Men först hittade vi inte det. Fast det var en stor skylt över där det stod "Svenskt pappar"! xD

Spelningen var väl inte jättelång, men det var jättekul iaf! Dom spelade först Take a bow. Sen Star on my radio, Lost and found, The golden daze och sist Rather do it!
När dom spelade Rather do it så började han hoppa på borden och sånt. Yeaah!
Kristoffer kollade rätt mkt på mig eftersom jag kunde alla texter! ^^ Annars var det väl relativt mkt folk. Fast hälften var ju typ deras kompisar och familjer.
(Mr. Hank: Mamma, ska du inte ha en plansch iallafall? 
Mamman skakar på huvudet och sticker xD )

Sen signerade dom min platta. :D

Tyvärr glömde jag min kamera, men jag ska be Amanda skicka nån bild sen. :)

("Nästa gång är det vi som piskar dig" Fan va bra xD)

image53

Kommentarer
Marina

gah jka skulle vart där ! Men fan i December då kommer jag ju få vara med om liknande iaf xD Men ni verkar haft skitkul och de e ju shiitbra ^^ :*

2007-11-05 @ 12:36:51
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Amanda

Det var underbar toch ja man kan väl säga att vi var aningen virriga när vi letade skylt :) Men deet var ju bra att vi hittade iaf så att de kunde få se vilken support de hade .)
Jag ursäktarom jag inte pratade med dig lika mycket som det var tänkt. Jag hade faktiskt längtat jättemycket efter det. Vi får väl ta och ses igen nån gång, bara du och jag??

Du betyder

2007-11-06 @ 10:49:35
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0