Ingen skola på 2 veckor! :D

Efter lunch var det SO. Grupparbete med Emma - och tydligen Kristian numera! XD Skitsamma. Satt mest och kollade på olika bloggar och sånt. (Marina, Kristian blev rädd för bilden i din blogg! XD)
Sen var det franska. Fick tillbaka våra prov som väl inte gick såå bra. VG iaf. Får väl va nöjd med det I guess!
Nu ska vi få samma prov igen. Typ för att det gick så dåligt! ><
Gympa som sista lektion. Kul att ha sitt hatämne sist på fredagar...! :/
Men..

JAAA! INGEN SKOLA PÅ 2 VECKOR!!! :D:D:D Då blir man glad! :D

Nu ska jag gå och ringa Matilda. Hej svejs!


Kommentarer
Bianca

vf har du inte skola på två veckor? menar du jullovet?
du jag måste ha hjälp med en grej!!!! HUr fixar man designen på bloggen? försöker men det blir bara fel! Snälla hjälp mig!

2007-11-16 @ 17:46:01
Anonym

hahah ja :D fyfan vad roligt det va :)

2007-11-16 @ 19:26:31
Marina

VADDÅ INGEN SKOLA! :O:O:O XD

Blev han rädd? För vilken bild då? XD :*

2007-11-16 @ 21:43:53
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

JA VEEEET! VILL MED HA HÅR OCH PIERCING! alltså jag har ju hår, men hennes hår XD Tänk att hon ä avundsjuk på min lugg XD

Jag ska skaffa dreads :D:D:D Och sen ska ja skaffa piercing sen lite sneare x) Fast då ska de bli en snake bite istället x)

2007-11-16 @ 21:45:53
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

JA VEEEET! VILL MED HA HÅR OCH PIERCING! alltså jag har ju hår, men hennes hår XD Tänk att hon ä avundsjuk på min lugg XD

Jag ska skaffa dreads :D:D:D Och sen ska ja skaffa piercing sen lite sneare x) Fast då ska de bli en snake bite istället x)

2007-11-16 @ 21:49:51
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0