Imorgon börjar praon

Denna dagen har varit..bra. :D Helvetes vecka, men denna dagen avslutade det hela bra.

Jag somnade väl vid halv 6 eller nåt. Tror att Matilda också gjorde det. Sen ringde klockan 09.30. Bara för att Matilda skulle på sin himla träning. Men efter att hon hade stuckit sov jag en stund till. Sen hängde jag mest framför datorn och TVn. Runt 5 fick jag 2 sms. Ett från Boel som undrade om jag ville gympa och ett från Jasmin som undrade om jag kom och kollade på film. Klart man väljer film. ;D

Chattade sen lite förvirrat med Marina ett tag. Kom väl inte fram till nånting egentligen. Jo, att vi inte kommer in på Lamont den 20:e. :( Och att den 25:e december är dagen efter julafton!! XD (HAHAHAHAHAHAHA DU ÄR STÖRD OCH JAG LOVAR ATT SLUTA SKICKA "DOLDA MEDDELANDE" XD XD)

Sen stack jag hem till Jasmin för att hämta chips, popcorn, godis och dip! Och Jasmin då.
Sen stack vi hem till Elin. Väntade på Emma som såklart var sen! x)
Emma hade med sig överraskningsfilm. Evan den allsmäktige. Dålig. Fast det var ju iaf bättre än Det våras för rymden!! Pizza the hut - yeah!!! XD

Sen stack vi väl hem vid 22.45 eller nåt. Och nu sitter jag här.
Ska väl snart gå och lägga mig. Praon börjar ju imorgon. Har redan fått mitt schema hemskickat.

Imorgon:
9.00 Introduktion
10-12 Receptionen
13-16 Bokbussen

Och varje dag har jag lunch mellan 12 och 13.

Förresten måste jag ju gratta Jepson! Han har blivit pappa. I fredags. Till en liten flicka.
GAAAH!!  GRAAAAAAATTIS! :'D :D:D <333


image58

Kommentarer
Marina

*Mobbad* XD
Jag kan väl inte fatta allt heller xD Och jag brukar faktiskt inte va hemma på massa konstiga "speciella" dagar för jag hatar det. Usch! Hittar alltid en ursäkt för att komma iväg.

Och evan den allsmäktige *kalla mig störd* (igen) men jag tycker den ä bra xD Fast slutet suger ju totalt xD Men annars i mitten av filmen va den rolig ^^ :*

2007-11-19 @ 06:56:31
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Jasmin

Åt du och Emma tillsammans idag?
Vi kankse kan fika eller ngt alla tre senare idag? om ni orkar, eller så ses vi på gården bara! :D

2007-11-19 @ 13:31:42
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0