Gården

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Gården var rätt kul ikväll.
Och det är avgjort nu. Emelie har den sämsta praoplatsen! Ingen "snackar svenska" och det luktar bara bajs! XD
Därför deppade hon ihop helt på gården och började spela Winnerbäck och sura så att både jag och Anders blev helt trötta på henne! ><
Fast jag surade också lite. För att det bara var jag som fick dricka på vattenpoker! Och alla surade för att jag tog lite längre tid att dricka än man tydligen skulle! Va fan! Kan ju inte jag hjälpa!!
Nu ska jag sova. Fan va trött man blir av prao!


(Marina! Varför svarar du inte på mina sms?! Man börjar ju nästan bli lite orolig..)

(Varför skriver jag personliga meddelande i denna bloggen?! XD)

Kommentarer
jasmin

HAHAHA XD Asså du drack långsammare än långsammast XD Det va roligt. =P ska inte mobba dig mer för det. Emelie haha hennes praoplats. xD bra kväll. :D
Kommer bli kul när vi ska sminka ledarna! Kom då! =)

2007-11-19 @ 22:43:37
Emelie

Hahha . Skojar du!!!!!!!!!!! Skiter en unge så luktar hela avdelningen bajs. Och så blir man så frustrerad att de inte pratar med en så man förstår så när ja har slutat de här 2 veckorna så kommer jag vara psykisktstörd:PXD

2007-11-20 @ 16:21:06
Tessan

Hm ja svar på din fråga det tycker jag verkligen att du ska göra :P

2007-11-20 @ 19:45:50
Marina

Jag trodde ju att du fått mitt sms och att de va du som inte svara x) Och sen i väntan så somnade jag, äntligen! sov 2 timamr den natten o sen poff till skolan x/ Sen när jag va hos rebecka så blev man hel trötta för att det va så sterilt, grönt och vitt överallt! Usch. lugnande färger x/ :P
puss

2007-11-20 @ 20:48:14
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0