Galenskaparna



K: Men hallå?! Det är väl klart att sjukvården måste va privaat! Hör här!
Om jag exempelvis ska förstora mina bröst..
P: Ja, nu är ju inte det nån sjukdom!
K: Ursäkta mig! Så går ju inte jag till vårdscentralen och tar en nummerlapp och sitter där och väntar.
P: Det där är väl ingen sjukdom!
K: Och kommer in till läkaren där då och säger ''HALLÅ JAG VILL FÖRSTORA MINA BRÖÖST!''.
P: Ja nu är ju inte det nån sjukdom!
K: För vet ni vad han säger då?!
P: Det där är ju ingen sjukdom!
K: Ja, precis det sa han! Precis så sa han. Det sa han! Och det vet väl inte han! Det bestämmer väl inte han, det bestämmer väl jag om jag är sjuk eller frisk, eller hur!? Ursäkta mig!
P: Asså om du frågar mig..
K: Men det gör jag inte!
P: Nu blir jag arg faktiskt!
K: Ja, men vad hjälper det tror du?!

Kommentarer
jasmin

Hahahahah xD

2007-11-15 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0