Chatta med Marina hela natten.

Allt började väl spåra ut nån gång när vi började snacka om att Marina "bara dricker när hennes föräldrar är med"! XD
Eller kanske när jag började skicka hallonsorbet över msn och hon började göra Homer-dregel-ljud?!
Sen började hon berätta om vilket lyckodamphumör hon var på och sen ta ut det på mig!! XD Fast jag tyckte hon skulle springa omkring och skrika istället!
Sen började vi tävla i paint-skills. Eller okej, kanske inte tävla då.. men rita.
Resultat:

    

Fast sen stack jag och kollade på TV. Och när jag kom tillbaka hade hon typ skrivit sönder min dator. Nästan. ^^
(Snacka om att vara desperat om man pratar väder med nån man inte känner på msn! XD)
Sen började hon förvirra mig med kioskbilder och Let's Get Married och allt...! Samtidigt hade vi typ en konversation på bdb! XD
Sen bestämde hon sig för att skicka sitt The Ark-arbete. Fast det ångrar du nu va? Du inser att jag kan sprida ut det över hela världen! MOHAHAHAH (6)
Fast nu har jag på nåt sätt lovat att skicka nåt pinsamt till henne..! :P

Nu ska hon skicka om Lantz-grejen för hennes dator är en "bajsbögdator".

God natt! :*


Kommentarer
Anonym

hahaha så sköna bilder :)

2007-11-24 @ 02:07:13
URL: http://sjukdom.blogg.se
Marina

HAHAHAHAHAHAHAAH! XD
Du dödar mig flera gånger om! Hahahha XD De skönaste mest osammanhängande blogginlägget ever! Hahahahhaahahaha! XD
Jag vill skriva lika kul på min blogg men kan ju inte det XD Fanfanfan att du ska va så rolig JÄMT! XD Eller kanske inte så fan men jaaa .. du fattar va? XD I know I Do XD HAHAHAHAH GLAHAHHASH!
ad,jfköfkbjåp! HAHAHAHAHAH

*DAAAAAAAMP*
*RÅDAMP!* XD hahahaha! pussilipusspuss XD :*

2007-11-24 @ 02:13:17
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Ocgh jag dricker inte BARA när mian föräldrar ä med! XD Jag dricker faktiskt en massa utom dom, sådeså! XD Hahahaha, nu låter de som ja ä värsta alkisen igen. de ä ja ju i9tne! Men faaan. Oska förklara, jag dricker iaf inte BARA när dom ä med. Nej dom ä inte med på våra fester det ä midsommar o all annan sån skit vi snackar om här XD HAHAHAH *DAMP*

2007-11-24 @ 02:15:30
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0