You taaaalk :D

Idag var en rätt jobbig dag. *upprepar "bara 4 dagar kvar" om och om igen för mig själv*
Försov mig, men snabb som jag är kom jag i tid iaf! :D Kollade på The Pianist. Usch, va hemsk den var. Kollade väl bort halva filmen för jag vill inte se gubbar i rullstol som blir kastade från ballkonger och folk som blir skjutna i huvudet en efter en. *ryser*
Sen hade vi matte och svenska och bild och franska. Inget speciellt hände väl där.. Betygsnack. Ligger kvar på samma betyg i alla dom ämnena.

Har slagit in Marinas och Thereses presenter nu så dom skickar jag imorgon. Då måste dom väl fan komma fram till jul! Eller? Om inte är det faktiskt inte mitt fel! XD

Imorgon ska jag ha betygsnack med Cecilia. Snälla snälla snälla att jag har fått MVG. Jag vill inte gå ut med starkt VG. Bajs på starkt VG!

Nu ska jag lägga mig och läsa Harry Potter. Jag och Filippa har tävling. Vem som kan läsa ut den snabbast! ^^
Hon har första och jag har sista. Vinnaren får 100kr. :D
Godnatt! :*

Kommentarer
Marina

blir också heeelt kär :'DDD
Jo jag förstår det * fan att man inte kan göra hjärtan x/* Maaah nu har de gått 4 dagar!! :'O Guh ja måste verkligen va inne ikväll! Maaaahw kraaaaaaaaaaam! Hahha, massa pussar på vänster näsvinge XD :**

2007-12-18 @ 11:29:22
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

OCK! Jag har hittat potensiella julklappar till dej nu ska ja bara välja XD :**

2007-12-18 @ 11:30:29
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Tessan

Hahaha oj har du skickat min xD det visste jag inte ! hm....ska jag skicka din eller?

2007-12-18 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0