Utvärdering av 2007

Nu är det inte långt kvar av detta året. Om jag ska utvärdera detta året så skulle jag väl beskriva det som ett rätt jobbigt år.

Februari/mars klarar jag inte av att uppleva igen. Det går bara inte. Men jag har väl lärt mig en del också. Att stå upp för mig själv t.ex. November/december var inte heller helt enkla. Men jag klarade mig och nu är snart detta jävla året äntligen slut! :D

Men det har hänt en del underbara saker också såklart!


The Ark har ju som vanligt räddat mycket. Och detta året har jag fått träffa dom också. Två gånger! :D Första gången var helt klart bäst! När det var hemligt. Bara vi och en till som var där.

Alla konserter har varit såå bäst! Speciellt den i Berlin. Det var nog den bästa dagen på hela året. *dör av lycka* Men alla andra konserter har också varit speciella på sitt sätt! (Mejeriet 26 april, Sofiero 28 juni, Svedalarock 13 juli, Tivolirock 14 juli, Way out west 11 augusti, Malmöfestivlen 24 augusti, Lido i Berlin 4 oktober, Vega i Köpenhamn 25 oktober).

image82

Man glömmer så snabbt vad som hänt under året, men lite saker kommer jag ju ihåg från våren.

Musikalen (Fast det vill jag helst bara glömma!)

Praon (Att praoa på SVT måste va den bästa praon man kan få! :D)

Konfirmation (Guh, va kul det var! Min fest var kanske lite speciell, men ändå lyckad! :D)

Prayer For The Weekend släpptes (Mycket efterlängtad och levde helt klart upp till förväntningarna!)

The Ark på Mejeriet (Första The Ark konserten tillsammans med Hanna, Yrsa, Emma och Boel. Bäääst!)


Minns inte riktigt min egen födelsedag, men Boels var rolig! XD


image83

Var med i TV rätt mkt efter praon. Både i Grand Prix och Robins. (*Knut kastar en vas rakt in i en glasskylt och jobbiga personer skrattar högt åt allt*) Fick ett surpriseparty efter detta. För att dom andra hade fått hänga med till SVT. Schysst! :D


                

Sen blev det sommarlov! Då var det konserter och festivaler som gällde. Och London såklart. Även om det inte var såå lyckat (usch, va dåligt samvete jag får..) så är det ju ändå London! Sen åkte jag och Boel själva till Stockholm också. Haha, fan va kul det var! Helt losta i en storstad! X'D Livrädda för vårt vandrarhem och sen på väg att inte komma med tåget till Lund. Då var jag rätt sur. Men det löste ju sig.


               

Sen var sommarlovet helt plötsligt slut och skolan började igen. Jag var på bokmässan i Göteborg. Var på Lamonts spelning också. Och sen hälsade jag på Marina. :D Praon på biblioteket var ju något speciell, men rolig iaf! XD

Sen var det jullov. Julafton. Och nu sitter jag här då.


image96
Visst händer det mkt pått halvår!? (Ignorera min jättekontiga min på den andra bilden..! xD)

Jaa.. andra saker som hänt detta året..

Jag har klippt mig kort. Det var ju ett tag sen, men ändå! Trivs bra med det. Men jag funderar på att låta det växa ut på ena sidan. (Ja, den korta sidan! XD)

Just det, får ju inte glömma Salo. Marsvinet då. ^^ Det är nog det bästa som hänt under Filippas år, själv är jag inte lika nöjd. Spån och hö ÖVERALLT! Och fan vad han ska snacka. Alltid ska han snacka. Speciellt när vi kollar på tv! 8-) Har inte ens hållt honom än. (Congrats Sanna! 6 månader senare typ! XD)


    

Ja, det var mitt 2007. Snart är det 2008. Känns väldigt bra.

2008 SKA BLI MITT ÅR! :D


Kommentarer
jazem

Hahah kommer ihåg när ni fotade boel när hon ritade dem pilarna X'D Vi troddeingen skulle märka haha xD Och när Emelie ramlade i våran buske X'D den är fortfarande helt böjd *asg* Och när Emma visade hur Emelie dansade, ser det framför mig hela tiden hahaha

2007-12-31 @ 02:59:20
Jazem

Jo..han stack till jobbet så XDXDXD *asg* han trodde inte på mig att jag hade sminkat honom runt ögonen med eyeliner o mascara och blå ögonskugga hahahah

2007-12-31 @ 03:10:25
Amanda

Hej!
Gud vad jag kände saknad efter dig nu när du skrev till mig. Blev bara glad att din kommentar var så lång! Du är efterlängtad, vi får se till att träffas snart!

Tack för infot med DVD:N, antagligen är det ju när ark sjunger Calleth you Cometh I om de inte har varit där någon mer gång.. Ja Melody Club är också stora favoriter hos mig så jag ska helt klart satsa på att köpa den :)

Ang ditt inlägg här ovan så blir jag ganska rörd av det du skriver.. Fast jag kommer sakna 2007, jag vill inte att det ska vara över...

Du är bäst!
Kram Mando!

2007-12-31 @ 10:11:48
URL: http://stayreal.blogg.se
Bianca

Härligt konsertår! Lycka till 2008! XD!

2008-01-01 @ 12:32:13
URL: http://ohscarlett.blogg.se
Anonym

Hahahha jasmin:P jag trillade inte i din buske det var wp som puttade mej:P:P hahha och den dansen bjuder jag på :PXDXXDXD asg

2008-01-03 @ 12:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0