SO

Nu sitter jag här på ännu en So-lektion! XD

Nu dissar Jasmin mitt arbete och säger att det är helt lätt. FTD?! XD
Det är ju svårt.. Det är 2 viktiga meningar som inte alls passar in om jag inte tar det i ett nytt stycke.
Fast det kan jag inte.

Emma sitter inte heller och jobbar med sitt arbete. Hon trycker ut till Jasmin men hon vägrar hjälpa mig. Schysst!

Fick tillbaka engelskan. Min var verkligen jättedålig så jag blev väldigt glad när jag fick MVG på den!! :O :D

Imorgon är det simning men jag vill verkligen inte! Usch...
Jag ska livrädda Jasmin: Va beredd på att drunkna!! XD

Kommentarer
Marina

AHHAHAHAH livräddning! XD
De kan la va kul om man slipepr göra de inför heeela klassen XD :*

2007-12-04 @ 21:25:53
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0