Skolan igen..

Nu sitter jag och skriver lite på SOn. Or not.. XD Palla!
Nån lärarstuderande sitter och "letar tandvård". Tror han spelar spel.
Eller han är typ inne på Spraydate!! ><

Segt att vara tillbaka i skolan efter 2 veckor. *suck*
Idag måste jag plugga franska som fan. Fan att jag inte gjort mer innan.
Nu tjatar Emma om biologin. Asså shit va hon tjatar om läxor. ;D
Och Jasmin snackar om att hon ska till London efter januari ("Januari, detta året?!" EEEEMMA!! XD)
Du måste få åka Marina för nu har jag har sagt nej till en annan Londonresa!!

Nu snackar dom om Eos. Fast ingen var där.. Vem bryr sig? XD
Typ 15 personer var där och Jasmin ba " VAAA? Varför va inga dääär?"
Nu måste jag skriva om Hitler!! Bye bye!

Kommentarer
Marina

Yes! Där har ja ett bra argument ifall allt skiter sig och även om de gör det så åker jag iaf! Jag rymmer de ä ju mina pengar ja gör va ja vill! Fast nu har mamma sagt att jag får åka så nu ä hon körd. de finns ingen återvändo!! MOAHAHAHAHAHA X'D :**

2007-12-03 @ 21:14:18
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0