Lyckad helg! :D

Igår var det lördag och jag gjorde inte så mycket egentligen. Städade och pluggade lite.

Hängde upp min julstjärna också så nu är det mycket mysigt på mitt rum. :)


Sen loggade Marina i på msn. Yeees! :D

Hon började skryta om dina Guitar Hero-skills! XD Och skicka en massa låtar hon spelat!! XP Vi diskuterade ju också Melodifestivalsprogrammet såklart (eftersom hennes pappa hade flummat med sina kompisar hela den natten XD)!

När Ola ba "Mattias, Mattias". Och när dom blev inlåsta. Och deras prisutdelning! Och att det var helt magiskt på båten. Och Regnbåg-Stalin och en massa annat! XD

Sen kom vi fram till att hon inte har nåt liv utanför våra konversationer! XD HAHAHA XD

(Fast det har ju typ inte jag heller! *kollar Marinas bilder direkt när hon lagt ut*)


Nånstans där började Marina också kärleksflumma. HAHAH, ÄLSKAR DIG!! <33


Ja, sen började ju allt spåra ut heeelt och vi började snacka om att smeta in facet med hallonkräm och hennes POTC-crush! XD

Vid 3 började jag städa eftersom jag hade städMoja och nån gång efter det somnade vi av utmattning! XD

LYCKAD NATT! :D


Idag blev det bestämt att Marina får hänga med till London om hon sköter sig. Men det gör hon! ;D
LONDON MED MARINA 2008!! FAN VA BÄÄÄÄÄST DET KOMMER BLI!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Marina

Städa du två gånger på en dag? XD
Hahaha vi har väl gått igenom hela progammet nu tror jag xD typ iaf XD
Matiiias, Mattiaaas! XDDD
HAHAHAH Kärleksflumm ä bääst! ÄLSKA DIG MEEED :*:** :DDD
HAHAHAHAHAHA XDD Men Hallonkräm ä ju bäst! XD
De blev en asbra och rolig Lördag dedär :DDD
YEEEEY LONDON HERE WE COME!! :D:D:D:D:D::DDDD

2007-12-02 @ 16:42:40
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

HHAHAHAHAH X'D >3333!! :*

2008-04-22 @ 10:54:45
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0