Lucia

Lucia idag. Mysigt fast jag fick gå upp tidigt och stressa iväg till skolan. (Måste verkligen byta lås på min cykel! *utbrott*)
Alla var mkt fina. Fast dom andra knöt sitt glitter under boobsen typ! XD Och vi kunde ju inte riktigt låtarna heller.. Speciellt inte Jasmin XD Dessutom lärde hon WP fel! X'D (Hennes version av En sockerbagare: "..men är du stygger så får du minus en" XD)
Kollade på det andra luciatåget också. Filippa var söt (som alltid)! Sen fick vi lussebullar och saft som var stark.
Glömde min bok på engelskan så jag satt i ett annat rum och bara pratade hela tiden. (Eller lyssnade på Emma rättaresagt. Hennes mun gick iett!! XD Mest om Jens..)
Efter lunchen var det gympa, men jag hade ju "glömt" mina kläder så jag och Jasmin satt och sjöng och snackade med Milenko. Om matte och emo. XD (Mitt i allt emosnack kmr Milenko: "Vad är det i kroppen som behöver syre?")
Sen var det slöjd och som vanligt fick jag utbrott. Ingvar bara dissar mig hela tiden och skrattar åt mig (fast han själv säger att det är med mig!!).

När jag kom hem mådde jag dåligt så jag gick och la mig och sov och nu sitter jag här och ska börja med SOn. *snark*

"Sanna, vad är ditt problem?!"
"Mitt problem.. är inget problem!!"


"Vad tänker du på när du hör skådespelare, Emma?"
"Vänner" XD

Veckans mest använda mening: Fett eller bebis, fett eller bebis, fett eller bebis *ljudlig inandning* bebis eller fett bebis eller fett..

Veckans låt: "Skaffa dig en kompis" XD (som inte går så bra när jag ska slå Jasmin.. XD *Milenkoattack i magen*)

Kommentarer
Tessan

Hahaha du har haft en bra dag ser jag :)det är ju väldigt kul att sjunga sin egna version av låtarna vi sjöng en låt vi aldrig hört innan xD så den hade vi problem med men säg inte att ni inte kunde natten går tunga fjärt eller vad den heter xD.
OM vilken Jens? xD hm ha det bäst sweeto

2007-12-13 @ 20:09:36
Jasmin

Hahahahahah X'D Asså när milenko attackera XDXD silken damp XP En socker bagare...men är du snäller så kan du få men är du styger så får du två minuset ett XD

2007-12-13 @ 20:47:02
Marina

Okeeeeeej! Hänger inte med nått i andras dampande men det va säkert skitkul de där med milenko attack o allt annat va de va XD :***

2007-12-13 @ 21:50:58
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0