Lördag

Det har hänt nåt när jag andas.. :/ Det kommer liksom ett skärande ljud då! Det kan inte va riktigt bra..! xD

Idag ska Matilda sova över här. Men först måste jag städa. Mitt rum och min toalett.
Sen väntar jag på att Emma och Jasmin ska höra av sig så att jag kan få min julklapp! :D
Så himla skönt med lov nu! :D

När jag kom hem igår vilade jag lite och sen åkte jag med mamma och Filippa in till stan. Mamma åkte hem till morfar medan jag och Filippa gick på stan för att handla julklappar.
''Fyndade'' lite till mamma inne på Lagerhaus. Hon kommer typ bli helt besviken för jag har bara köpt flummjulklappar till henne..
Till Emma köpte jag en massa Hello Kitty-grejer. (Jag tror inte hon läser min blogg! ><) En skarf, 3 märken man stryker på, klämmor och ett linne. Inte för att hon gillar Hello Kitty men ändå! ;D

Filippa: Alla i min klass har Hello Kitty mössor och sånt och så kommer jag där med min tröja där det står "Bye Bye Kitty"! X'D 
Min lillasyster är ballast! ;D

Kommentarer
Marina

HAHAHA den där grisen med vingar XD Den va såå .. ful-söt XDDD

2007-12-22 @ 18:03:49
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Marina

Harom vita luvor med blinkade stjärnor på dah? XDD eller harom sånnadär vanliga röda med blinakdne stjärnor på XD elleh fatatru va ja menar? XD Äh du ä översmart de gördu säkert xD Puss :**

2007-12-22 @ 18:08:04
URL: http://missanpassadx.blogg.se
emmmma

hehe, Emma har läst! :D

2007-12-30 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0