Little Dysfunk You

Jag borde egentligen sova nu, men jag kan inte...

Något gnager långt bak i huvudet. Äter upp mig inifrån. Gah, jag orkar inte! ><


Imorgon är det måndag igen. Suck. Fast nu är det bara 5 dagar kvar.
5 dagar och sen blir det 2 veckors jullov!!! :D

Jag är inte klart med matteläxorna.
Jag är inte klar med svenskan.
Jag är inte klar med engelskan.
Jag kan inte franskan.
Åh, det kommer inte bli en bra dag imorgon känner jag.


Har klippt mig. Och färgat om mitt underhår.  Resultat:


                       

Folk lär väl glo ögonen ur sig som vanligt men jag orkar faktiskt inte bry mig...

Nu ska jag lägga mig. Läsa och sen förhoppningsvis somna. God natt! :*


Kommentarer
Marina

Åhhh jag älskar dej :* Fattar du vad jag har saknat att prata med dej under domhär 2-3 dagarna? :'D x) Ock du har värtldens koolaste hår så skit i att dom stirrar ihjäl sig av avundsjuka bara för att dom inte vågar vara annorlunda. Du ä bästilibäst :D *massa hjärtan och en lååång kram* :DD Puss på dej :**

2007-12-17 @ 10:16:44
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Tessan

Jag säger bara det att det ska bli skönt med lov nu! :*)

2007-12-17 @ 17:46:11
Tessan

sen du har väldigt snyggt hår glöm inte bort det marina hade ju redan tagit mina ord!

2007-12-17 @ 17:46:39
Amanda

Ditt hår blev verkligen jättesnyggt :)

2007-12-19 @ 12:11:35
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0