Julklappshandling

Mår dåligt. Men jag stack till skolan iaf.

Chill musik. Har kvar mitt VG. Bra. ^^
Håltimme. Paniklöser dom sista läxorna. Har nog inte många rätt, men jag orkar verkligen inte! ><
Behåller mitt VG i Kemi. Bra. :)
Köper HK-boken av Cecilia. Frågar samtidigt vad jag fick för slutbetyg.
Cecilia: Vad tycker du själv?
Jag: MVG.. :$
Cecilia: Vad bra, för det satte jag också! :D
YEAY! Cecilia är en bra lärare! :D (Alla lärare som ger en MVG är bra lärare! :D)
Matte. Orka.
NO. Snackade med Magnus istället. Han var ju bara konstig. Och hjälpte inte alls. Han bara dissade mina val! ><
Jullunch.

Julklappshandling på stan. Hittade inte så jättemkt. Lite av det ena och det andra men inget sådär jättebra.
Vad som var bra var att jag träffade Matilda på busshållplatsen. Det var bra. Mktbra! :D

Nu ska jag skriva ut svenskan och sen ska jag lägga mig. Imorgon ska jag vara lite pysslig. Kram!

Kommentarer
Anonym

ah, snacka du med Magnus! :O vad sa han?

2007-12-20 @ 14:41:18
Marina

Meeeeen va bra :DDD

2007-12-20 @ 22:18:46
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Marina

men blaj på den förra jkommentaren X/ Men aja ..
va va de ja skulle skriva .. ? JO!
Vaddå? Ä nagellacken de enda du skulle kunna tänka dej at du ville ha elleh? XD ( råka skriva " CF "först istället för " XD " inte ett enda tecken rätt juh! XDDDDD Kraaaaam

2007-12-20 @ 23:48:08
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0