Julafton.

Ja, det blev väl inte exakt som det brukar vara. Vi brukar inte börja julen med att åka till Malmö. Vi brukar vara fler än 5 personer runt bordet och det brukar vara någon som alltid klagar på att hon inte kan äta julmaten medan vi andra glufsar i oss för fullt. Men trots detta blev det ändå lyckat. På något sätt bättre än förra året. Lugnare. Jag slapp ju sitta rädd och ledsen!

Vi kollade på Kalle Anka och sen på Kan du vissla Johanna. (Jag måste vara otroligt känslig för jag grät och alla andra satt där som ingenting. Filippa: Jag trodde den skulle vara mkt sorgligare! ><)
Julmaten var god och julkalendern hade ett bra slut!
Efter julkalendern öppnade vi julklapparna. Ett av mina paket var heeelt förstört eftersom julgranen hade läckt. XD Men skitsamma, dom andra julklapparna var ändå bättre än bäst! JAG FICK EN IPOD TOUCH!!! :D:D:D:D *överlycklig*
Förutom det fick jag en DVD, en bok (I skuggan av San Siro), en Londonbok, En The Ark-kalender, en mobil och ett presentkort på konserter för 1000kr nästa år! :D Mkt mkt bra julklappar tycker jag!

Senare på kvällen stack vi till domkyrkan. Mysigt. Sen låg jag hela natten och fixade med min iPod touch. :D
Lyckad julafton.

Kommentarer
Tessan

Låter som om du hade en trevlig ju trots allt X) hade faktiskt jag med fast min var lite seg "/ aja lycka till med din ipod sweet

2007-12-25 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0