God natt!

Kom precis hem. Det var trevligt. Behövde verkligen prata. Även om du inte alltid förstår (could I blame you?!) så lyssnar du! <3

Har lite dåligt samvete för att jag inte kom på Jasmins fest, men jag lovar att göra nåt med dig. Jag ska berätta någon annan dag om det, men inte nu.

Och förlåt för att jag inte var på världens bästa humör idag. Det var bara en extremt dålig dag helt enkelt...

Nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig.
Imorgon ska jag (äntligen) klippa mig (igen)! :D XP
Och julhandla på Nova med några andra. Vi får väl se. Det blir nog bra. God natt!

Kommentarer
Tessan

Hade du en dålig dag gumman? "/ hoppas du är på bra humör nu :)

2007-12-15 @ 20:17:37
Jasmin

Tack :*

2007-12-15 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0