Catching up!

Har inte bloggat ordentligt på skitlänge känner jag så jag drar snabbt igenom vad som har hänt den senaste tiden.


Förra onsdagen var det "omsimning" för alla som skolkat eller varit sjuka och även då mig inräknad där.

Jag åkte bussen in med Jasmin och Johanna. Vi var där i god tid och satt och väntade med dom andra (vi var kanske 8 st eller något)! När det hade gått 30 min och Milenko fortfarande inte hade kommit frågade vi i receptionen och hon ba "Nej, men dom har redan gått in."! Huuh?! XD

På vägen in träffade vi Elin, Magdalena och Moa som redan var klara. Jahapp.

När vi kom in sa Milenko att vi skulle simma 6 längder bröst så det gjorde vi. Fast han dampa på mig. Som fan. Jag simmar där helt lugnt med alla andra och helt plötsligt hörde jag "SAAANNAAAAAAAA!!". WTF?! Jag gjorde fan inget. Sen när jag kom tillbaka och skulle fråga honom så sa han bara att jag skulle simma 2 längder till. Och sen 2 längder till. Fast då simmade jag med Jasmin istället!

Sen skulle vi hämta den där jävla dockan från bottnen. Men jag såg typ inte ett skit utan linser/glasögon. Bara en massa oranget blurr blandat med en massa vatten! Hmm.. Tog den med fötterna istället. Palla hålla på att treva där som en annan dummer..!

Sen skulle vi simma en längd med den också. Dockan vägde massor eftersom den var fylld med vatten. Dessutom hade den ett hål i huvudet så det lät som en riktig person som drunknade om den kom under vatten. Vilket den gjorde hela tiden när jag simmade med den. Fick helt dåligt samvete ju!! XD

Allt detta hände på en halvtimme. Sen slutade vi.


Minns faktiskt inte vad som hände på torsdagen. Jo, vi började träna till lucian. Alla lärare var skitsura! (Speciellt Tove!! XD)


På fredagen lussade vi i FP för en massa pensionärer. Gick väl inte sådär jättebra. Kunde inte ens texterna. När jag inte visste sjöng jag bara lite annat!! XD Emma fick stearin i ögat. Lyyyckat!! XD


På lördagen var det Filippas teater. Fick gå upp skittidigt (09.30) för att sminka henne. Var väl inte på det bästa humöret. Jag och mamma blev dessutom utelåsta och missade Filippas "stora scen". Hon var ju inte så glad efter det. Och jag var skitsur på pappa. Okej, lite överdrivet sur kanske.. men ändå!!! Sen skällde jag ut honom där vilket inte uppskattades så jag stack!

Sen var i princip den dagen förstörd..


Igår städade jag bara och sen pluggade jag och sen strök jag. Det var väl det jag gjorde..


Mer kommer senare...


Kommentarer
Marina

MAHAHAHAHAHAHAHAH!
MAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH! XDDDDD
Ursäkta men ja har damp! XD Fattar inte va som va så jävla kul där med simningen men jag dör nästan av skratt! XDDDDD :***

Men dedär mä bråket x/ De va inte nått kul. Kraaam

2007-12-10 @ 20:14:48
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Tessan

Hahaha jadu simmningen för dig blev ju lyckad xD det jag undrar är varför du fick simma 4 längder till sen? "/ det är ju inte kul att simma :O.
Hm lucia övning är faktiskt rätt så kul man slipper lektioner ju xD men ni är ju i förtid där nere i lund så ni gör ju allt mycket snabbare än oss också :P haha går klockan också förre? xD
HUr blev det med din syrras sminkning då?
puss

2007-12-10 @ 21:34:12
jasmin

HAHAHAH XD Asså simmningen. Sanna!! Ta den med fötterna! :P

2007-12-10 @ 22:10:37
Jasmin

Ja..Milenko sa ju det! Eller ta den med benen kankse det va men samma sak xD

2007-12-11 @ 17:13:59
Marina

S betyder underlag saknas och de ä värre än IG :/ Om man har ett enda S i slutet av trean får man inget slutbetyg X/

2007-12-11 @ 18:25:25
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0