586 dagar

Idag vaknade jag rätt tidigt (10.30) och fick för mig att jag skulle gå ut och gå en lång runda. Well done, Sanna. Nu sitter jag här med lindat knä. *suck*
Idag har jag också beställt en DVD med The Ark. :D Kommer i början på nästa år. Längtar längtar längtar! :D
Ikväll är det en Babyshambleskonsert på TV, men jag kan inte se den! :(
Boxern har gått sönder. Lägligt...! Eller, man kan ju kolla, det är ljudet som inte funkar. Men det är ju en konsert. Man vill ju höra! xD

             

Kommentarer
Tessan

Tidigt det var ju inte tidigt lilla gumman

2007-12-28 @ 23:11:01
Marina

Så du ser dehär med att få julklappar som en tävling? XD Jag ä jättenöjd mä mina klappar ^^ Sen har jag ju inte fått av alla än. Syrran och alla hennes 4 ungar ä kvar xD Och nej jag hade inte läst linas kvällsbok. De ä inte alla som är läsnördar XD Jag typ läser en bok var 3:e månad XD Fast jag läste ut båda böckerna på en dag för dom va så bra xD Kraaaom :*

2007-12-29 @ 10:14:38
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Emelie

hej :) vart beställde du the ark dvdn ifrån? :D

2007-12-29 @ 13:03:29
Sanna

Svar till Emelie: Ginza.se

2007-12-29 @ 16:42:49
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
Céline

Du har blivit utmanad! Du skall:

Som utmanad ska du nämna :
5 saker du aldrig gjort,
5 saker du har gjort,
5 saker du ska göra,
utmana sedan 5 personer att göra samma sak.

LÄS MIN BLOGG FÖR EXEMPEL PÅ UTMANINGEN :)

2007-12-29 @ 22:29:55
URL: http://www.CelineCapitelli.blogg.se
Jazem

Hahah..Vi ska spela på morgonen den 2 sa patte. Ja..jag var otrogen mot Elin xD Och tyvärr drack jag annat skit. Persika och mango :P den är god testa! :*

2007-12-29 @ 23:15:34
Amanda

Jag var inne och letade på Ginza men jg hittade inte DVD:n i alla fall, sorgligt värre, du skulle inte kunna hjälpa mig? Vad var det för DVD??

Det var länge sedan vi sågs nu. :/ Puss puss

2007-12-30 @ 12:18:01
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0