Frubilup

HAHA XD Glömde ju skriva de bästa från igår!

Emma: Jag brukar alltid dricka upp helt fort men mamma har nästan alltid jättemkt kvar. Då brukar jag få dricka av henne.
*Visar att hon dricker*
Emma: Frubilup

Jag veeet! Jag har lite konstig humor.. ^^ Som på Nova. När jag fick ett sånt riktigt utbrott när jag tänkte på "Budolf". Skrattade fan så jag grät. XD Och Emma och Jasmin fattade ingenting... Inte Jasmin iaf! ;)

Idag ska jag hjälpa Filippa att pimpa hennes väska.. Och fixa lite med min egen...

Jag: Ska jag skriva nåt på din väska?
Filippa: Vadå?
Jag: Typ.."Rock on, sis!" ? :D
Filippa: Sanna, du är piiinsam!

Är man pinsam nu? :$  Det trodde jag bara föräldrar va?! xP

Kommentarer
jasmin

Hahah nä jag fattade inte riktigt budolf! xD
Men lååhla lalalala låhla haha asg* älskar den reklamen :D

2007-08-26 @ 21:21:59
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0