Första skoldagen

Har just lagt på efter ett långt samtal med Matilda. Hon hade mkt att berätta om sin första skoldag! XD
Själv var väl min dag helt okej. Hade förväntat mej nåt värre iaf...
Orkar faktiskt inte skriva så mkt om den. Är jävligt trött. Men måste iaf ner till skolan igen för att slinka ner om gården snabbt och sen hämta min cykel som jag lämnade vid korvgrillningen.
Alla 3:or hade korvgrillning.. Var rätt kul. Filippa ska ha mitt gamla klassrum. :)

Måste städa mitt skrivbord! :/
Detta ligger på mitt skrivbord just nu: två simsspel (ett utan fodral..), en klocka, 2 sladdar, en burk med badges, 2 böcker, min dagbok, 3 bläckpennor, en röd färgpenna, en vänner-dvd, ett block som är halvskrivet, typ..8 ihopknycklade papper (efter skrivmisslyckande..), 1 örhänge, ett tuggummipaket, ett halvfärdigt brev,  en legogubbe-nyckelring, en kopp. Hmm..de va nog allt. Nä,  2 bilder också...

Men nu måste jag sluta så (otåliga) Jasmin kan läsa.. Oj, här va ett sönderklippt skosnöre och två säkerhetsnålar också..tyckte väl laptopen vippade.. :/

Kommentarer
Anonym

Vi började en vecka innan. *suck* Love you!

2007-09-07 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0