Du sa ju gå, Jasmin!

Malmöfestivalen igår med Emma, Jasmin och Boel. :D

Vi åt först. Eller ja, dom andra åt spya och jag drack läsk! :D
Sen kollade vi lite på NRJ in the park (som var skittråkigt! Var dom tjejerna seriösa?). Men när Jasmins favvo kom upp på scenen (Ola!! xP) var vi tvungna att gå eftersom vi skulle se Honestly och enligt Emma spelade han på andra sidan stan! Men de var ju bara 200 meter bort eller nåt.. Emma, Emma..
Scenen var liten och utan tak. Och såklart öste det ner..! Efter 3 killar som typ spelade alla sina låtar kom Honestly. Han körde sina låtar, medans min fina Arktröja började läcka in mer och mer. :/

Efter konserten var vi tvungna att skynda oss hem. Vi kom till ett övergångsställe som precis hade slått om till rött.
Jasmin: Gå gå gå
Jag fortsätter såklart att gå då!
Jasmin: NEJ, STANNA!
Jag tvärstannar mitt i gatan och ''pushar upp mina bröst'' enligt Jasmin! ;) Sen skyndar jag tillbaka till dom andra. :$
*asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0