All I want is you, Ola! <33

Jaha, då har man gått upp tidigt för att kunna somna ikväll.. Har sovit..hm...2½ timme! *gäsp*
Fast jag vill inte tända i taket för då kanske mina grannar tror att jag är en galning som går upp kvart i 6 för att spela dator! :/

Kvällen igår blev väl lyckad.. Pizza på Ministern istället för på Vildanden för att man måste vara över 18! :@
Fick rabatt av Dans pappa och han lärde sig mitt namn. Tror jag... Fast jag fick ju inte veta vad han heter. Varför skulle han då veta mitt namn? 8o|

Lyssnar på Forever Young och tänker på Malmöfestivalen. The Ark på torget var en perfekt avslutning på sommarlovet!!! Fast jag kommer sakna dom...Har ju gått på deras konserter varannan vecka.. ;)
Bara för att dom ska turnera i Europa. Ola, för fan, stanna i Sverige! :D

Stod nästan längst fram på Ark. Och lite åt vänster..Fast sen typ i mitten! ;D Hoppade och skrek som fan så jag hade svårt att prata, men skulle ju ändå tvunget sjunga med i varje Arklåt i bilen hem. Okej, kanske inte sjunga..mer hesskrika!! XD
Och dom körde All I want is you! :) Och nu hörde jag de "childrens BACK to work" :D Tog mej några konserter.. xP
Och nu kunde jag hela New Pollution. Vilket jag var helt ensam om. Och typ helt ensam om att hoppa! HAHA XD
Alla var så tråkiga..Okej, jag kanske hoppade till dom lugna låtarna också, men va fan! ;D
Och Ola hade sina latexbrallor! <33 Fast denna gången var gylfen stängd! ;)
Och på Calleth You Cometh I hade han gulddräkt! Oh my..!

"Sjung nu tjockis"
"Ja vadårå" (skånska)
"Vi ses på Konsum på måndag"

Nu regnar de mkt... Lyssnar på Disease. Nu kan jag bara tänka på Allram East när jag hör den. Haha! XD UNDERBART! Och på den intervjun som Bettina S gjorde med dom där Salo säger att knulla betyder dansa. Och Bettina säger att hon trodde att de betydde nåt annat, lite mer komplicerat och Salo bara: Jaha, STEPP! XD
Och börjar han sjunga på Father Of A Son och dansa runt. :D XD Fast de är nog bara jag som har sån humor! ;)

Ska väl äta frukost. Fast jag är inte hungrig. Var ju inte så längesen jag proppade i mig godis med dom andra.. :P






Kommentarer
Marina

The Ark är för jävla underbara <3 Haha Ola har ALLTID något roligt att säga, det gör honom ännu mer underbar :'D kram

2007-09-08 @ 19:32:37
URL: http://cheriga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0